Regnrunda, tillbaka där sorgen finns, o fläktar, kaos o stank

 
Han vill gärna men får inte..han fick givetvis lite hundgodis i stället
 
 
Wooohooo regn!!! 
 
En halvmilsrunda i ösregn men det finns inget dåligt väder utan bara dåliga kläder..o det har ju inte jag när jag går ut i regnet 😁
 
Regnstället som man fick typ 2009 av DSB1 är nog fasen det bästa någonsin.
 
Gömde ugglis under kepsen o då han bökade för att få fram den så fick han kepsen perfekt på huvudet. Jönsson the Rocker 😆
 
Jag gjorde en ganska bra parkering i Varberg..nära o rakt 🤘
 
Så har jag blivit uppringd av uthyraren som har hand om fastigheterna i staun. Han hade tre tvåor som precis kommit in. En gick bort då den var i minsta laget men dom andra var intressanta. Den ena är i ett hus där jag bodde 91-92 o där fläkten började brinna samma dag jag flyttade in (long story) Då bodde jag på första våningen men nu ligger den på andra våningen. Är det på samma sida som då så vet jag hur den är planerad. Den andra lägenheten ligger i samma hus jag flyttade in i för ca 6 år sedan men i andra trappan o på tredje våningen. Där ligger den inte på gaveln så jag är inte säker på hur den ser ut. Hade det varit i samma trappa som tidigare så hade den sett ut som bottenvåningen på den etagelägenhet jag tidigare bodde i. Alla lägenheterna ska besiktigas på tisdag o man ska se över om det är något som måste åtgärdas. Dock så gör dom inte några totalrenoveringar utan det är mer att man kollar golv, hur gamla spisar/kylar/diskmaskiner etc är. Så H skulle ta bilder åt mig  som han ska skicka över på onsdag o han skulle även kolla när dom som bor där kan tänka sig att flytta. Uppsägningstiden är tre månader så egentlig inflytt är 1 Januari men vi hoppas på att det går tidigare. Vi får helt enkelt se hur det går. Mellan husen där lägenheterna ligger så finns huset mamma bodde i, U bor i lägenheted bredvid den där mamma bodde i. Den jag bodde i -91 är på gatan framför huset där U bor, det är bara en hyresgästparkering emellan. Får jag någon av dom så spelar det egentligen inte någon roll vilken det är för bägge är nära U som erbjudit sig att hjälpa till med Jönsson...o nu bor även hennes ena dotter där tillfälligt (tror U ja 😂) så då finns det en till som Jönsson kan hänga med.
 
 Måste fasen sova även att fläktens om ska fixa fuktskadan dånar för kl ringer 8.30 för det är halkbana i Halmstad kl 13...halkbana med bussen...kan bli hur kul som helst...undra om någon lyckats tippa den 😂🤣
 
 
🤘🤘
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Gothammar.blogg.se

Livets upp o ner o allt skit där emellan, på både gott o ont.

RSS 2.0