Låg energi blir bildinlägg

Det är lite så här just nu så det kommer att bli ett bildinlägg idag..sorry, men det är vad som det finns energi till 😔
 
King Jönsson
 
 
 
Tog mig ut idag o gick 1,5 mil o Jönsson gick med. Fick återhämta oss lite...ja, jag behövde återhämta mig.
 
Lyckades oxå hitta träningsgrejerna som jag lagt på ett vääääldigt listigt ställe. Kanske får jag enerig för att använda dom oxå.. körde boxbollen en halvtimma o gjorde några armhävningar. Med tanke på energibristen i både själ o kropp senaste tiden, speciellt senaste dagarna så har jag fan gjort en jäkla ryck.. Nu är det bara att hoppas det håller i sig...
 
 
Jag försöker embrace the suck men det är fan inte lätt alla dagar. Det lättaste vore att bara dra täcket över huvudet o aldrig komma fram igen men Jönsson måste ju ha mat o gå ut så det är bara att bita ihop o DO IT! Ja i alla fall i den farten det går även om det är tre steg fram o två steg bak.
 
🤘💋
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Gothammar.blogg.se

Livets upp o ner o allt skit där emellan, på både gott o ont.

RSS 2.0