Byxor tåg o hundsäng

Hittade ett par jeans i en låda där alla lappar satt kvar. Kollade storleken o tänkte att nä det går aldrig men jag provade..o jodå, det gick hur bra som helst. Så på ett år o några månader har jag gått från en 48 till en 42..woohoo på det!!
 
 
 
Nu äter inte jag snickers men jag kan vara jäkligt fierce 😂 Av ca 40 snickers hittade vi två med annan text..det var denna o en det stod Gloomy på..
 
 
 
Så kom då banarbetet mellan hässleholm o alvesta, vilket innebär att vi går bland annat mellan Karlskrona o Stockholm. Här är Karlskrona en väldigt tidig morgon. Jag skulle till malmö o fick ta  öresundståget o passade på att ta bilder när det var folktomt. Åkte Ck-Cst-Ck måndagen o på tisdagen till Linköping där jag vände tillbaka med andra tåg..som var sena..men jag kom hem i alla fall
 
 
 
 
 
 
 
Min lilla svansprins är borta en hel vecka då jag åker tåg, o när jag är i Malmö är jag ute o far hit o dit så han har det bäst att vara på ett ställe..på detta ställe bor en annan hund o han har en hundsäng...som min lilla svansprins snor. Nu ska han få en egen likadan här hemma :-)
Jag är sååå trött..till o med skelettet är trött..så nu blir det sova av o jag hoppas jag får mer än fyra- fyra o en halv timme.
Orkar inte orda om något mer just nu även om jag skulle vilja så..
🤘
 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Gothammar.blogg.se

Livets upp o ner o allt skit där emellan, på både gott o ont.

RSS 2.0