Söndag..

DET SNÖAR!!!!! 😍 Tyvärr så lägger det sig inte men det far runt snöflingor...men ändå. Det ger hopp om en vit jul..kanske..hoppas hoppas!!
Dagen har gått till att bara slappa, spela spel o kort, lagat mat o en massa annat otvunget. Det är ju så söndagar ska vara...ja förutom att Jönsson blivit kass i magen igen 🙄 Tur jag har kvar magmedicin sedan förra gången. Hoppas bara inte Tusse åker på det igen...lite tröttsamt med två hundar med rännskita.
 
Efter vi ätit o vilat ner den ordentiligt i magen så skulle jag ta hundarna på en längre runda, det slutade med att vi alla vandrade iväg. Härligt kallt i luften o dogsen hade tunna täcken o reflexkragarna jag stickade förra hösten, o det blev i alla fall en halvmil vi knatade. 
 
 
Tidigare hittade jag både en plattång o locktång..inget jag använt på läääänge men som L hade i gömmorna. Jag var ju tvungen att testa men jösses vilket jobb 😂 Förstår dom som säger att dom inte kan hitta på något på en hel kväll för dom ska tvätta o fixa håret. Vilken jäkla tid det tar o styla frillan, definitivt inget jag skulle palla göra varje dag 🤣 Plattade först o lockade sedan..o bilderna kom givetvis i omvänd ordning 🙃
  
 
I morgon måste jag in till stan en runda o ordna med linser o avsluta mammas konto på banken. Det är det sista som är kvar att göra tills det är dax för hennes deklaration nästa år. Sedan lär väl allt komma ikapp..men jag kämpar emot tills jag känner jag är redo, vilket jag inte är ännu (mycket jag inte är redo att ta tag i)
 
Ser dock sjukt fram emot helgen då W o jag ska ha taco fredag o på lördagen så ska vi hitt på nåt kul..dock är det inte riktigt spikat än pga olika anledningar men vi har några alternativ o allt innefattar tåg, båt o mat 😆
Innan dess har jag en vecka där jag måste göra en viss sak men jag måste sova ut någon natt eller två först. Vilket är något jag om min kropp krigar om varje natt. Natten som var sov jag 5 timmar o 40 minuter var av jag var vaken 1 timme o 18 minuter..så ändra klockan på det o jag vill gå o lägga mig klockan 18. Dock ska jag hålla mig vaken en timme till i alla fall, så får jag se i morgon hur många timmar jag uppnår.. spännande😂
 
🤘
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Gothammar.blogg.se

Livets upp o ner o allt skit där emellan, på både gott o ont.

RSS 2.0