Jag mår skit

men det som får mig att må än mer skit än innan kommer jag att orda om, om några veckor. Kan bara säga så här just nu. Du valdes aldrig över mig...jag valde bort honom,
så du fick duga.
 
Har haft en tung dag på alla sätt o vis..man har sina nära o kära vänner men ändå så är o förblir man ensam i det mesta. När ställer sig någon framför o försvarar en...när tar någon över när man själv inte orkar...När fan kan man få luta sig tillbaka o känna sig trygg nog o lätta på rustningen o stänga ögonen o få lite vila...
Just nu är det annat som är viktigare o andra men när det är över så ska jag reda ut vissa saker för en del människor, en gång för alla ska hela sanningen fram.
 
Nu är det dock ytterligare en tripp till apoteket åt mamma innan resan ut till henne. Så det är bara att få liv i den onda kroppen o köra igång med dagen. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Gothammar.blogg.se

Livets upp o ner o allt skit där emellan, på både gott o ont.

RSS 2.0