Lite must have produkter

Jag är inte en person som sminkar mig varje dag, o senaste åren han jag inte haft orken att lägga ner tid på det...har ju haft mer fokus på att orka överleva. Sorry xhubbie för det, men du skulle skakat mig o inte bara varti tyst. Ja, du skulle skakat mig ofta o ibland vrålat i mitt öra men men.. nu till dagens ämne 🙂
Dock så har jag försökt att ta hand om min hy i alla fall...det där med rengöring, fukt etc etc.
Nu kämpar jag med livet o att överleva på ett annat sätt, tungt..jävligt tungt..både fysiskt, psykiskt o ekonomiskt. Dock blir man bra på att leta deals o rabatter, få gratisprover, att hushålla med det man har, eller sälja något man inte använder så man kan köpa det man behöver. 
Så här kommer några av mina favoriter som är till vardags då det bara är typ maskara som gäller 😊
 
Alltid efter vanliga ansiktsvården o även under bb/cc cream eller foundation.
 
Finns i alla möjliga färger, "torkar" inte efter en stund utan går ner i
läpparna o gör dom mjuka länge.
 
En ny favorit som kom som ett prova o som faktisk gör att jag funderar
på att maskara mig varje dag..obs funderar 😂 Yves Rocher gör den o finns
nu på rea för 99kr
 
Då kommer en "gammal" favorit. Jag köper ju sällan vattenfast maskara men 
ibland kan man behöva det. Något jag märkt senaste två åren är att plötsligt
så händer det något, en doft, en bild.. tårkanalerna lever sitt eget liv. Eller har
någon dold kom. med själen, där dom hoppar över hjärnan så man fattar inget
när tårarna börjar rinna. Här kommer en grej som gör vilken maskara som helst
vattenfast
 
För kroppen kan jag rekomendera denna olja..funkar även till ansiktet o håret.
 
O där gled vi in lite smidigt på håret 😃 I bland kan man behöva en 
riktig rengöring o detta shampo, oxå från yves rocher, rengör ordentligt
o tar bort en massa produktrester o annat "ofog"
 
 
Sist men definitivt inte minst har vi torrshampoo/volymspray/utvätxt döljare
kärt barn har många namn. Bäst är att ha i det dagen innan..låter konstigt
men det hinner "sätta" sig bättre då.
 
I övrigt så har kroppen knakats av ett proffs o min ländrygg börjar reparera sig så sakterliga..efter alla dessa år i plåga så går det åt rätt håll..skönt att något gör det 🙄 Så som ordspråker säger: man får vara glad för det lilla..
 
Dax för doggywalk...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Gothammar.blogg.se

Livets upp o ner o allt skit där emellan, på både gott o ont.

RSS 2.0