Big boobs, no carbs o vatten är örk

 
 
Så alla med big boobs förstår när jag säger att det är ett skit att köpa kläder som passar. Ska boobsen få plats så får man ofta köpa större storlekar. En jacka tex gör att man får för långa ärmar o är för vid över baken.. Som en vanlig enkel t-shirt som här på bilderna. Så för att få plats med boobsen så fick jag ta två storlekar större. Som ni ser så står den inte bara som ett tält över baken utan även armhålan på tröjan är långt nedanför min armhåla. Det gör att den stramar o begränsar rörelsefriheten. Så om man då drar upp så armhålan är där armhålan är i verkligheten sår ser det inte klokt ut på framsidan..o inte heller håller den ju sig där. Alternativet är att gå upp ytteligare en storlek eller två så den blir så stor att armarna kan röra sig utan att något tar emot. Det borde finnas tex storlek 40 o så lägger man till för liten, medel eller stor byst. Eller så borde det finnas en massa skräddare så man kan ändra kläderna billigt..inte betala mer än man gav för själva plagget 🙄
 
 
  
 
Så är jag ju igång med vadet...idag var en låg carb dag..o nu börjar abstinensen komma o jag hade redan förbrukat mitt lilla carblager för dagen. Så då blev det kyckling o bea för att få tugga lite. Har oxå fått lite prover att testa så som bars med chokladsmak, bra när man har ont om tid eller är så godissugen så man skulle kunna mörda för ett salt bildäck eller en colaflaska, o dom har tuggmotstånd. Jag gillar inte vatten...blir torrare i halsen än innan jag drack vatten så no water for me, men nu har jag då något att hälla i vattnet. Finns i en massa olika smaker men jag har apelsin o det är tillsatt Cvitamin i pulvret. Det går att ha i både varmt eller kallt vatten, vanligt vatten eller i bubblat. Har testat en bar o den får med beröm godkänt, vattenpulvret testas i morgon så jag får återkomma om det. Lyckades oxå gå några steg i dag o körde lite träning hemma..boooom så kom svettlockarna fram, snyggo lixom 😂
 
    
 
  
 
Det tandborstas varje kväll på bägge hundarna. Tusse med fingertuta o Jönsson med borste..den förstnämde är såå duktig men han är ju ganska van..Jönsson däremot bråkar o sätter sig på tvären o han behöver verkligen borstas då hans tandkött blöder lite. Räcker med en som har tandbesvär, men måste boka en tid så han oxå kollas med röntgen o rensar den lilla tandsten han har. Så ringde även gamla vetten för påminnelsen om vaccinationerna hade kommit tillbaka. Bägge vaccinerades förra året vid den här tiden o det var ju snällt att dom ringde för att påminna. 
 
I morgon ska det bli sovmorgon!!! Tänker ha både öronproppar o ögonmask då alla fotbollsbarn drar igång tidigt o fotbollsplanerna ligger runt huset typ.
 
 
Jag har ju missat vart vi bor mer än i Rydehooden. Så här är vår gata o vår dörr..som leder in i en liten hall o så en trappa upp, dvs där balkongen är. Det är inte hundarnas pinnar utan S samlar dom när vi är på prommis 😂 Bakom mig ligger fotbollsplan no 1 ca 15-20 meter..yaaaayyyy lixom 🤣
  
 
Sedan är det oxå en helt fantasktisk natt..det blåser underbart o molnen flyger över himlen. Bild från andra sidan huset på balkong två o från tvärgatan (krysset med vår gatat) vid en av fotbollsplanerna. En plan rakt fram o en till vänster.
 
 
Med detta önskar jag o dogsen god natt!! 
 
    
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Gothammar.blogg.se

Livets upp o ner o allt skit där emellan, på både gott o ont.

RSS 2.0