Äntligen så kanske..

börjar det vända. Vågar fan inte ropa wooohooo än. Har två grejer på gång o det ena kommer besked i morgon, går det igenom så lär jag bara vara sjukskriven 75% till en början o sedan kanske bara 50%. Vi får se hur det går.. Det andra vet jag inte något om förrän om två veckor, o går det som jag vill så blir det total ändring jämfört med nu. Dock vill jag inte jinxa det så jag lämnar allt därhän för tillfället.
 
 
 
Sedan var vi på något vi inte varit på förut..ja jag har varit o kollat typ bonnalag men det är inte riktigt samma. Inte heller är jag så intresserad av att sitta o kolla på fotboll på teve eller annat. Nu så blev det så att vi drog på fotboll..kollade på MFF mot Elfsborg..då jag är född i Malmö så blev det ju det man höll på. Grejen var att L's kompis ordnade biljetterna men vi räknade inte med att vi skulle hamna mitt i hejarklacken, andra raden från sargen... Ja det var ju en upplevelse dock såg man inte så mycket av själva matchen som man skulle vilja. En massa gigantiska fanor framför men vi skrek lite o hojtade, hade nog inte spelat någon roll vilka som spelat egentligen men det var ganska gött att lufta lungorna 😂 S tyckte det var jättekul o det var ju huvudsaken.
 
 
 
 
 
 
Sedan måste jag bara berätta om mitt underbara fransserum Nanolash o min favoritmascara från Benefit. Serumet körde jag varje dag i en vecka o sedan dess två gånger i veckan. Har jag använt mascara flera dagar på raken så kör jag lite xtra serumdagar.
 
 
 
 
 
 
Så förutom awesom lashes så är det bara att vänta o se vad som händer med allt det andra. Kanske kanske så vänder det äntligen, men jag vågar fan inte har några stora förhoppningar.. men en liten liten skärva av glittrande ljus syns lååångt där framme... 
 
🙏
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Gothammar.blogg.se

Livets upp o ner o allt skit där emellan, på både gott o ont.

RSS 2.0