På en buss

Hade ett jojo som gått ut men det fanns pengar kvar på...ca 50 kr så nu är jag på bussen på väg in till Helsingborg för att träffa K (null)
Det blev buss för jag är så sopig på att ha koll på tågtiderna. Ja det här är inte första gången det blir buss istället för tåg 😂
På söndag ska jag åka upp till Sthlm o vända. Då det är banarbete blir resan extra lång...vilket gör att det vara är en minut till tåget hem...sista påga...så jag får hoppa i Lund. Så nu håller vi alla tummar o tår att det inte blir förseningar...men det skulle inte förvåna mig om det blev det 🙄
På måndag har jag läkarbesök på agendan o helgen därpå så får jag besök 😊
Tydligen så kan det bli en Sthlm resa till men det återstå att se.
Snart framme..tänkte ta en prommis i stan när jag ändå är där 😊
✌🏼🤘🏼

Gothammar.blogg.se

Livets upp o ner o allt skit där emellan, på både gott o ont.

RSS 2.0