Anfallen av en burk

Asså det sägs att allt har en mening...fuck that för det finns massor som det omöjligt kan finnas en mening med..lidande, död, djurplågeri, peddos etc etc. Det händer även mindre dramatiska saker som det inte finns en mening med, jag kan göra en lista på minst tusen saker som jag anser omöjligt har någon mening med sig eller bakom sig. Idag så råkade jag ut för något som jag inte kan se någon som helst mening med alls.
Jag håller ju på o småplockar ihop min lägenhet, i lugn o ro, medan jag har folk som kommer o kollar på lyan. På frysen har jag stora konservburkar med hundmat då den kommer i flak om tolv. Då Tusse varit lite kinkig med maten (det här hans specialmat som står där uppe) o plötsligt ska äta Jönssons mat, så har det inte gått åt lika mycket burkmat. Jag lägger burkmat plus Jönssons mat ..o så blir Jönsson avis så får jag göra samma i hans skål. Så det går åt en burk på fyra dagar typ.. där stod två lagrer o har stått stabilt i två månader utan minsta rubbning. Så stod jag där vid frysen, sorterade o rensade snabbmatsmenyer o annat som var magnetade på dörren, när dom plötsligt rör lite på sig. Två burkar i övre lagret o om det var för att jag rörde frysen vet jag inte men i alla fall så hamnade dom snett. Jag sträckte mig upp o skulle rätta till dom när den ena föll rätt ner i pannan på mig. Kanten slog upp ett jag o blodet forsade..fem minuter innan nästa person skulle komma o kolla på lägenheten. Man har ju inte så mycket mjukt i pannan så huden blev ju krossad mot pannbenet o jag har säkert feta blåmärket i morgon. Så ringer det på dörren o jag öppnar med tårar i ögonen o håller ett papper mot pannan. Tjejen som stod där o hennes mamma såg helt chockade ut (no shit lixom) men jag sa som det var o dom gick in medan jag fixade jacket. Gjorde rent ordentligt o sedan superglue för att hålla ihop o så visade jag lägenheten o svarade på frågor.
Just nu är det sjukt ömt o röra på pannan gör rättså ont, tur man inte ska träffa folk o prata då jag rör mycket på ögonbrynen..o automatiskt då på pannan.
Hade en incident här om natten när jag var ute o gick med hundarna. Två snubbar som trodde dom skulle ha min mobil o när jag sa nej skulle dom sparka på Jönsson. Mer än så skriver jag inte om detta av olika anledingar men då fick jag inte en skråma..nu ett jack i pannan av en jäkla burk o inte alls coolt eller häftigt. Fast viss hade det varit kul om det blivit så här:
- Oj, vad har hänt?
- Asså, jag tränar för att bli ninja o så fick jag ett snitt av ett svääääärd för jag duckade inte tillräckligt snabbt..😎
- Men wow!! Gud så coolt!! Gjorde det ont?
- Äh, kändes knappt..märkte bara att blodet rann..dom är sjukt vassa dom där svääärden😎
- Du borde åkt o sytt det!
- Äh, jag använde superglue😎
 
Istället för:
- Oj, vad har hänt??
- Asså, en hundmatsburk föll från ovanpå fysen o kanten tog mitt i pannan 🤓
- Det måste gjort ont?
- Jaaaaa, tårarna flödade av sig själv o jag trodde jag spräckte skallen o blodet sprutade o jag var helt ensam, tänk om jag dött!!🤓
- Du skulle nog åkt o kollat om du behövde sy
- Äh, jag gjorde rent o använde superglue😎
 
Ja, superlimmade såret är ju lite coolt o badass i alla fall, så det blev ju inte helt mesigt 😂😂 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Gothammar.blogg.se

Livets upp o ner o allt skit där emellan, på både gott o ont.

RSS 2.0