Helgen..

Då det är sent o jag ska upp tidigt för att ringa en massa samtal så sammanfattar jag helgen i bilder 😂
 
 
 Tusses helg var så här mellan rastrundorna
 
 
Jönsson körde den här stilen hela helgen..ska alltid ha kontakt med en tass
 
 Vädret var sol regn sol regn mestadels av tiden
 
 
 o som vanligt hindrades jag titt som tätt att spela då hundar tydligen inte kan göra sig genomskinliga..
 
 
Återkommer i morgon kväll, tänkte hinna klippa o bada en hund samt till optikern under dagen, o då med annat än bara bilder 🙃
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Carina
2018-09-17 @ 15:05:37
URL: http://doggarnas.blogg.se

Vilka fina hundar du har :) Jag badade och klippte min lilla Maya i lördags....alltid skönt när de är gjort. Jag såg att den ena vovven är en pudel....det har jag också <3

Svar: Tack! Det är jobbigt att klippa två, o förr gick dom till hundfrissan var tredje månad. Pga div omständigheter så får jag klippa dom själv nu..fast jag tar det i etapper då jag tycker att benen är så jobbiga att klippa :-) Jönsson är en shihtzu/bishon havanais snart 3år, o Tusse är en dvärgpudel på 7 år. Tänkte göra det sista i helgen, så Jönsson ser lite tokig ut nu men vi överlever :-D
Liza




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Gothammar.blogg.se

Livets upp o ner o allt skit där emellan, på både gott o ont.

RSS 2.0