Hela dagen försvann

Vaknade i morse med världens huvudvärk. Gick ut med hundarna o la mig sedan på sängen o vaknade igen av att jag var törstig. Drack lite o la mig sedan på sängen igen o nästa gång jag vaknar upp är det kväll. Missat hela dagen o lägenheten var helt tom när jag väl kom till sans..ja förutom hundarna. Inte hört ett dugg. Har fortfarande huvudvärk men inte lika illa. Hade så ont att jag var kräkfärdig o ena ögat hängde.. o påsar under ögonen, jag som nästan aldrig har påsar under ögonen 😮..helt sjukt så golvad man kan bli av värk i skallen 😳
 
Tror det beror på att jag inte rört på mig som jag brukar o att min rygg krånglar mer än vanligt, så sämre sömn på det o migränen är ett faktum.
 
Har nu ätit en macka o lite flingor, ska strax ge hundarna mat, nattkissa o sedan lägga mig igen. Har ju en efterlängtad "dejt" i morgon så jag får ställa larmet.. o så vill jag att huvudvärken ska vara borta helt o hållet.
 
Så har den i familjen som blev dålig utomlands kommit hem o nu blivit inlagd på sjukhuset här i Sverige. Är orolig som fan men det finns ju inte så mycket jag kan göra tyvärr. Önskar jag kunde fixa alla så dom blir friskare, lyckligare o mår bra med sig själva. Man känner sig så jävla hjälplös hela tiden. Vare sig det gällar familj eller vänner..eller en själv..
 
Pöss!!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Gothammar.blogg.se

Livets upp o ner o allt skit där emellan, på både gott o ont.

RSS 2.0