Nu är det nära

På lördag går flyttlasset. Jag har varit golvad av pollenallergi o sovit bort dagarna, packat o asat till förråd om nätterna. Så fort man tror man släpat iväg det sista så hittar man något som ska ner. Pallade inte asa tvbänken så jag la ut den för två hundra för att slippa släpa. Dock måste den bort nu så jag lär nog få släpa den ändå.
Givtetvis så klyddar allt sig för varför skulle det flyta på för en gångs skull. Så jag tänkte hyra ut i andra hand o tog kontakt med fonden som äger fastigheten. Så fick direktioner hur man skulle gå till väga.. slängde mig in med full fart, ordnade annons, tog de tio första för visning. Hade skrivit ut intresseansökningar som dom fick fylla om dom ville hyra. Sedan valde jag ut en, vi fyllde i alla uppgifter, skrev eget kontrakt som skulle med till fonden, o så var det till att vänta. Så fick jag plötsligt ett mail där det stod att jag skulle skicka med någon form av bevis på vad jag skulle göra..som anlednig till att jag skulle hyra ut i andra hand. Helt skruvat..vad har dom med det att göra..så då det hela är samverkan så går det inte att få något intyg på vad jag ska göra. Så jag mailade om detta o sa att personen jag valt ut är sökande hos fonden sedan tidigare o kan få ta lägenheten på första hands kontrakt om det är okay med fonden. Har fortfarande inte fått något svar...snart gått 48 timmar..sjukt dålig stil.
Så nu går lasset på lördag o jag har inte ekonomi till att ha 4000 extra i hyra för att dom är sega.. Sjukt irriterande!!
Som jag sagt tidigare så bli det lite hattigt här på sidan då jag har fullt upp med att sopsortera i min soptunna till liv.
Fick veta att min xman går runt o ljuger för folk o det gör mig så jävla förbannad. Jag hade ju upptäckt att han inte har någon ryggrad eller pungkulor men man tycker ju att han borde äga sitt agerande o ljugande. Troligen är han rädd att kvinnan han ljög sig in i ett förhållande med ska få bevis på att han ljugit om allt. Jag skiter i vilket o fick en bild skickad till mig o insåg att nä tack. Han ser ut som en porrskådis i en 70 tals lågbudgetrulle. Har ingen haka o har någon form av skägg...fast han har inte riktig skäggväxt så det är hakspetsen o så under hakan o ner på halsen..o en fjuttig mustasch. Jag tror hon vill han ska se fjantig o ful ut för inners inne vet hon att han ljuger o kommer att svika när han bli uttråkad eller deprimerad o någon annan visar honom uppmärksamhet.
Känner att jag lyckas jobba mig bort från honom o det är helt jävla underbart. När man blir stark så kan man kapa bort/trycka ner o i bland döda känslor o sånt svagt istället för att låta det äta upp en. Jag står på knäna men jag är fan en fighter. Jag tappade bort mig själv o blev någon jag inte är, han gjorde mig delvis sådan med sin depression o så går han runt o ljuger o säger att jag var svår o jag var jobbig att leva med. JAG HADE EN SVÅR DEPRESSION SOM DU VISSTE OM..SÅ SVÅR ATT JAG NÄSTAN TOG LIVET AV MIN DIN SKITHÖG!! Ja jag blev något förbannad när jag fick höra detta..skylla på mig istället för att äga sina svek...o är fortfarande förbannad. Hatar när folk ljuger o inte äger sitt skit. Det bara bevisar det jag reda visste..han flyr sig själv o försöker skapa en fejkbild som alla ska tro är sann. Den enda av oss som är sann är jag.. jag äger mina misstag o min del i vårt sunkiga äktenskap..hans ärlighet ryms i hans ena lilltå..resten är ett spel o det gör honom till en fejkad fjant. Vissa är räddast för sig själva.. det jag såg o sa för många år sedan skrev han till mig efter han blev avslöjad..så jag har rätt o han hade fel. Det känns ganska bra o det är jag nöjd med. Så hej då till honom o en dag kanske jag inte ens minns hans namn 😝
 
Nu ska jag fortsätta tränga undan o se framåt o ta mig upp från knästående till stående o en dag :
 
O innan jag avslutar så vill jag tipsa om FFDP nya platta And justice for none!!!
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Gothammar.blogg.se

Livets upp o ner o allt skit där emellan, på både gott o ont.

RSS 2.0