Blir bildblogg

Blir bilder idag med kommentar till varje. Det är vad jag pallar just nu... att avhandla saker utan att beskriva. Energi nivån är på noll o så blev jag av med pengar. Så nu har jag 300 denna månaden om inte jag får tillbaka det som försvunnit. 
Vi börjar med kläder när man har big boobs.. Att det ska vara så svårt att göra kläder i tex storlek M men för kvinnor med big boobs. Man får alltid köpa större storlek för dom ska få plats o då blir det tält..om man inte lämnar in för att få insytt..vilket i sverige kostar en förmögenhet. Så man går med tält..det andra som är ganska komiskt är att om man har big boobs så behöver man mer tyg framtill.. Tält gör ju att man ser ut som om man är enorm när det är boobsen som lyfter ut tältet. Hur snyggt är det inte när det är en skillnad i längd..asså varför ska det vara så svårt??!!! Storlek 40 stor byst, Storlek 40 normal byst. Ska man behöva sy själv eller???
 
 
 
Har ni ett kort med wi-fi symbol så skaffa en plånbok med skimmingskydd. Så slipper ni vakna o upptäcka att någon handlat upp era pengar...som jag gjorde idag. Tur i oturen så har jag inte en stor inkomst så det blir inte så mycket över, men de få pengar jag har är ju ganska viktiga. Får jag inte pengarna tillbaka via reklamationen så blir det inte hundgodis denna månaden, o jag får äta varannan dag o då får det bli spagetti o ketchup 😡 Som tur var så var optikern redan klar..något jävla positivt i detta elände som är mitt liv.
 
I söndags så var jag o en vän ute på båttur i skärgården. Alla som känner till Karlskrona vet ju att det finns ca 100 öar runt själva Trossö ( huvudön). Så när nu alla båtar ingår i sommarkortet så ska vi avverka alla 😂 Vi började med Wittus o turen tog nästan tre timmar o vi avslutade med pizza på Sorrento. Vi var ända ute o vände där skärgåden tog slut.
 
      
 
 
  
 
Tog en extra dag ledigt så i måndags satt jag en 1-1,5 timme i solen. Jag har ju inte solat på flera år då min xmake inte gillade solen. Han ansåg att det var slöseri med tid o ville inte åka utomland på solsemester då det inte gav honom något. Jag gillar att sola o upptäckte att mina pigement, som jag trimmade upp under mina år i Miami, bara legat i dvala. Poof sa dom o vaknade efter en låååååååång sömn. Jag har sånt skov ändå så jag kan likväl ligga i solen då skiten inte kan bli värre. Det fläktar i alla fall så jag dör inte av överhettning men värmen gör att jag svullnar (som en michelingubbe)
 
Tänkte lägga ut en film Tusse när vi går förbi "hemma" o han vill dit o till husse, det är dock för hjärtskärande så der blir lite doggybilder istället. Jönsson tycker jag ska klia honom o det är ju svårt att motstå honom när han ser så bedjande ut
 
Tusse vaktar tjejen o för en gångs skull morrar hon inte åt honom. Bellabitch ska snart löpa så Tusse markerade revir på loftgången..pinkade på Kajsas blomkrukor utanför hennes dörr, mammas dörrmatta o vid hissen. När hon inte är här sitter han på balkongen o piper (hon bor granne). Så han får nu inte vara på balkongen när dom är ute o nästa gång vi ska passa henne så får vi dela på dom...eller så får jag gå o rasta henne o inte ha ihop dom. Pipanden kan driva en till vansinne..
 
Trött blir han oxå av allt pip o slocknar på en minut. Det han har runt halsen är ett halsband som ska lugna honom. Dock skickade husse storlek M-L (gick två varv runt halsen på honom) så det blev till att klippa o tejpa. Ser inte klokt ut men det funkar o han darrar inte längre.
 
 
Idag så stack jag vid 10 o var tillbaka vid 16 o har gått 12 000 steg. Ligger runt det varje dag o tänkte att söndagar så blir det mindre då det är vilodagen, dvs jag åker inte ut till mamma, tssss 13276 steg blev det ändå. Fast det var ju "roliga" steg..steg man inte tänkte på. På torsdag försvinner soffan o då får jag utrymme så jag kan träna. Just nu står det säckar o sånt som ska till tippen. Det sista jag tänker göra o sedan ska jag bara bo här o hälsa på mamma, vilket mamma är okay med. En ska inte dra hela lasset o det är bättre att göra det medan mamma är klar i skallen o kan säga hur/vad hon vill göra med allt. Nu ska vi sätta ut sängen, skänken o fåtöjen till försäljning. Köksbordet är mitt sedan tidigare så det ska till mitt förråd. Blir inte så mycket att forsla bort senare..lite tomt att bo här men det är helt okay. Teven har hon lånat av mig o jag sover ändå på luftmadrassen då hennes säng inte passar min rygg 🙂 
 
Nä nu så är det mörkt o börjar bli kallt här på balkongen. Dax att call it a day då jag ska gå min mil i morgon igen.
 
💪
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Gothammar.blogg.se

Livets upp o ner o allt skit där emellan, på både gott o ont.

RSS 2.0