När feber gör att allt skiter sig..

Så jag gick på två back to back turer igår. Den första var upp till Sthlm med avslut 18 o så börja idag ca 8. När vi kom upp o satt på Lunden o kvällsfikade (åkte med en gammal kollega från annat bolag, o en bleking) så kände jag mig helt off. Kom upp på rummet o la mig på sängen, kände att det var bäst att ta ut linsen om jag skulle somna. Så ut med den o borstade tänderna, sista gången jag kollade klockan var den ca halv åtta. Nästa gång var klockan nära ett o både tv o lampa var igång. Svettades floder så av med täcket o då fick jag frossa. Vid frukosten så insåg jag att min feber var ganska hög, till o med ögonen var så torra att jag fick ut med linsen, så när vi lastat o hämtat mer personal på Cst så fick jag ringa o säga att jag tyvärr inte kunde ta nästa tur. Vända i M o så upp igen, sova o så jobba hem i morgon. Dom ordnade någon som kunde ta den turer o sa att om jag inte pallade så kunde vi ha krogen stängd även ner. Envis som jag är,arbetsmoral, ansvarskänsla..ja vad än man vill kalla det så häll vi öppet hela vägen. Vi hjälptes alla åt o när turen var klar så var jag totalt slut o vi hade sålt för femsiffrigt. Det blev av tåget o på nästa o till sängen. Däckade o sov i ett par timmar, vaken en stund, sov igen o nu är det snart dax för sista hundsvängen o sedan sover vi lite till 🙄 Har alvedonat o preppat så kanske blir det inte lika mycket hetta o frossa... I know...who am I kidding 😂 Temp 39,4
 
 
Gårdagen startade bra..
 
Solen sken till o med 
 
Mörkt o rogivande
 
Frukosten var lite tillintetsägande då
aptiten var obefintlig
 
Så vart jag totalt rökt
 
 
Här har vi hängt sedan hemkomst..
 
o lär hänga någon dag eller två till tills jag blir
så uttråkad att tristessen tvingar mig ur sängen..
Gör redan listor på vad jag kan uträtta vakna stunder 🤔😂
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Gothammar.blogg.se

Livets upp o ner o allt skit där emellan, på både gott o ont.

RSS 2.0