Måste dela med mig

av något jag skaffar varje år. Trots alla digitala grejer, webbsidor, mobiler o annat så finns det inte något bättre än en riktig hederlig kalender. Så varje år så går jag in på www.personligalmanacka.se o gör en egen helt efter tycke o smak. Inom en vecka trillar den ner i brevlådan. Tydligen kan man nu även använda egna bilder, men då jag är ganska mörk så kände jag att en svart kalender kanske inte var det ultimata 😂 Så den blev....rosa givetvis 😍
 
 
I år valde jag bort namnsdagar o gjorde botten av kalendern lite annorlunda.
Ja o så valde jag en storlek mindre då den blir enklare att ha med sig.
 
 
Jag valde Veckans lista, så en del med linjer, veckans to do list o en liten månadsöversikt.
Under varje dag la jag till dagens träning samt en liten ruta med arbetstid.
Finns en hel del att välja på så man kan få kalendern att passa sitt liv ganska så perfekt.
 
 
Valde oxå att få vecko nr då jag upptäckt att mycket handlar om veckor 😂
Man kan oxå lägga till plastfickor o en massa annat kuligt.
Så in o skapa o gör era egna mästerverk 🤘
 
 
Då jag ska upp 04.30 på söndag morgon för att ta tåget 06.02 så måste jag lägga om sovandet en smula..sedan lär jag inte komma isäng på söndag förrän runt 23.30 dvs om jag har tur, har jag otur så blir det inte förrän närmare 01.30..ska bli spännande o se vad söndagen slutar 🤣
 
 
 
 
🤘🤘
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Gothammar.blogg.se

Livets upp o ner o allt skit där emellan, på både gott o ont.

RSS 2.0