Så bar det av hem idag

Är nu hemma i skåne igen! Packat upp nästan alla mina väskor o har bara en kvar. Helt jävla slut i kroppen o själen. Har haft AC'n igång ett par timmar o det är underbart svalt, bäddat min säng o nu har vi lagt oss för att sova. Min säng..som jag saknat min säng... Känner att kroppen börjar stressa ner o jag kommer att få två tre sketna dagar o troligen en förkylning. High strung i en o en halv månad sliter hårt.
Har lagt upp lite alternativa planer för framtiden o när jag laddat batterierna, fått en VC o läkare så ska det köras igång. Vart jag sedan hamnar i Sverige i slutänden spelar ingen roll så länge som vi alla mår bra i både kropp o själ. Jag kräver inte mycket mer än ett kul jobb med en lön som gör att jag klarar mig o har lite över, ett bra o mysigt boende i en miljö som dogsen oxå kan trivas i. Om husse vill ha dom varannan vecka i framtiden så är det okay, vi får hitta ett sätt att hämta o lämna. Han bor i sthlm o jag hoppas att han stannar där (o inte slösar bort de 20 åren han stått i kö) då det är lätt o snabbt att ta sig dit så länge man bor längs sträckor som leder dit via tåg.
Vi får helt enkelt se vart vi hamnar o hur det går men det som är i fokus just nu är vila, vila, vila..
 
Så god natt världen 😴
 
 
  
 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Gothammar.blogg.se

Livets upp o ner o allt skit där emellan, på både gott o ont.

RSS 2.0